20متن عاشقانه و20عکس عاشقانه

چرامن دوست دخترندارم؟؟

چرامن دوست دخترندارم؟؟



وقتی که چشم بسته

روی طنابی که یک سرش در دست تو بود ،

بنــد بازی می کردم ...

دریافتم که همیشه در عشق ،

مساله اعتماد بوده است.

میان چشم های بسته من و

دست های لرزان تــو !!!



وقتی چشمانم را روی هم می*گذارم ...

خواب مرا نمی*برد ...


تو را می*آورد !


...از میان فرسنگ*ها ...


فاصله ...!




برای متعهد بودن مهم نیست یه حلقه فلزی توی دستت باشه
مهم اینه یه حلقه از عشق دور قلبت باشه...



گل سرخی به او دادم ، گل زردی به من داد
برای یک لحظه ناتمام ، قلبم از تپش افتاد
با تعجب پرسیدم : مگر از من متنفری ؟
گفت : نه باور کن ،نه ! ولی چون تو را واقعا دوست دارم ، نمی خواهم
پس از آنکه کام از من گرفتی ، برای پیدا کردن گل زرد ، زحمتی
به خود هموار کنی .


                              

پاهایم نمیکشد "/>
نباید هم بکشد
"/>

کشیدن کار دست است
"/>

با دستانم یک دایره میکشم
"/>

یک طرف نام تو را مینویسم
"/>

طرف دیگر نام خودم
"/>

دایره است دیگر
"/>

شاید روزی به هم رسیدیم
"/>

     
  
  
وای به حـــــــــالشان
اگــــــــــــر یـــک کــــــــلـمه زیـــــــادی حرفــــــ ــ بـــــــزنند ..

 

به هم میــــــــدوزمــــــ . . .
چــشــمـانـم را


                              
خواندی: « زیرِ باران باید رفت »
و رفتی.
از باران، بدم می آید دیگر!



اســـــمتـــ چـــه بود؟؟؟

مي خواهــــم بن بـــســتــ هاي زنــدگـــيــم را به نامتـــــــ كنـــمــ . . .



حـرفی نـدارم …

مـن حـاضـرم حـتی جـانم بـه لبـم رسـد …!

اگـر جـانم تـو بـاشی …




بدون سیب

کاشف جاذبه می شدم،

تنها اگر :

من و تو و نگاهـــــــــــــــــــــ ــــت،

قبل از نیوتن بودیـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــم



مصرعی از قلب من

با مصرعی از قلب تو

شاه بیتی می شود در دفتر و دیوان عشق



این عشق برای من هیچ نداشت
اما....
گلهای بالشم را " باغبان " خوبی بود
اشک های هر شب من...!!!


                                             
                              
چه کاغذ ها که سپیدی دلشان از نام تو سیاه شد

از دل تنگی هایم، از احساسم، هزاران هزار صفحه کاغذ سیاه شدند

کاغذ ها عاشق شدند 
ولی تو . . .



کاش مُــــــــردگـــــــــان
قبل از آنکه بــــــمیـــــــــرنـــــ ـــــد
چشم های تـــــــــــو را می دیـــــدنــــــــد !



          
مَن مــُــــرده ام ..
بــ ه نَسیــــم خـــــاطره ای
تکانــــی میــــ خورَم
هَمیـــــن ..



همیشه در ریاضیات ضعیف بودم
سالهاست
دارم حساب میکنم
چگونه من بعلاوه تو
شد فقط من ؟



من باورت می کنم . ...
دردُ دلـــ نــمی کـــــنــَـم / ..
زَخـــــم کـِ از عَـصَـبــ/عَــصَــبــبـــگـــذرد
دیــگـــر درد/دَرد نــدارد/..



تنهايـي يـعني ...
يـه بـغض ِ كهـنه و يـه چشـم ِ خـيس و
يـه موزيك لايت و
يـه فـنجون قهـوه ي ِ تـلخ



درد یک پنجره را پنجره ها می فهمند
معنی کور شدن را گره ها می فهمند
سخت بالا بروی ساده بیایی پایین
قصه تلخ مرا سرسره ها می فهمند
          


 


شاد باشيد


نظرات شما عزیزان:

nilofar
ساعت12:44---21 مهر 1391
salam age dost dashti be manam sar bezan

کورش
ساعت11:07---21 مهر 1391
سلام .
ممنون که به وبلاگم سر زدی .
جمله های قشنگی گذاشتی ....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 21 مهر 1391برچسب:,ساعت3:46توسط محسن | |